سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
"روابط عمومی شهرداری پرند" در جمع برترین های استان تهران
"روابط عمومی شهرداری پرند" در جمع برترین های استان تهران

همایش روابط عمومی شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران، روز چهارشنبه با حضور مقامات ارشد استانداری برگزار و از روابط عمومی های برتر استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛این همایش پیرامون انتخابات و رسانه و با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، محمد صائبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و اکبر نصراللهی رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه و عضو شورای اطلاع رسانی دولت برگزار گردید.

همچنین در این همایش بر اساس ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها، از روابط عمومی های برتر شهرداری و فرمانداری های استان تهران از جمله شهرداری پرند با اهدای یادبود و لوح، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

در بخشی از متن تقدیرنامه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران خطاب به روابط عمومی شهرداری پرند آمده است:  

"روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی افراد جامعه، سازمان ها و نهادها می باشد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی است و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولان با استفاده از قابلیت های هنرمندانه روابط عمومی و مردمداری میسر می شود."



مطالب مرتبط